Heel warm, dus nog niet in Spanje - Reisverslag uit Sanguinet, Frankrijk van Helga - WaarBenJij.nu Heel warm, dus nog niet in Spanje - Reisverslag uit Sanguinet, Frankrijk van Helga - WaarBenJij.nu

Heel warm, dus nog niet in Spanje

Door: Helga

Blijf op de hoogte en volg Helga

07 September 2016 | Frankrijk, Sanguinet

Vandaag aangekomen in Sanguinet, Temperatuur is 36 graden geweest. We wilden graag in Spanje aankomen vandaag maar helaas is onze airco stuk en rijden we niet in een camper maar in een frituurpan, pfff
Gisteren waren we in Orardour-sur-Glane. Dat was een dorp dat is platgebrand in de tweede wereldoorlog met een verhaal erachter waar je koud van krijgt. Het dorp is blijven staan en je kunt het gratis bezichtigen. Hebben we niet gedaan, alleen aan de buitenkant bekeken.

De nacht aan een stuwmeer doorgebracht en dus nu in Sanguinet.

• 07 September 2016 - 23:52

Lidy:

Kalm aan dan maar..

• 08 September 2016 - 07:35

Thea Smulders:

Fijne vakantie jullie en inderdaad 'doe rustig aan'.
    Blijf maar niet te lang in de fritepan, poehhhh dat is warm.