Nog even .... - Reisverslag uit Eijsden, Nederland van Helga - WaarBenJij.nu Nog even .... - Reisverslag uit Eijsden, Nederland van Helga - WaarBenJij.nu

Nog even ....

Door: Helga

Blijf op de hoogte en volg Helga

03 September 2016 | Nederland, Eijsden

Zaterdag 3 september.
De camper staat voor de deur, bezig met sorteren, strijken, boodschappen doen en de honden rustig houden. Want oei oei, wat is dat leuk vakantie. Wij willen mee (jodel jodel woef woef).
We hebben ook al gekeken waar de eerste dag de rit heen gat: Crissay-Sur-Manse. Is een stukkie karre met die bak maar dan heb je ook wat (ik: een pestbui van de lange rit en een geïrriteerde chauffeur als partner.
Maar wil je ergens komen, tja, dan moet je door de zure appel heen bijten.

Ik ga kijken hoever ik kom met mijn verslag. Het zal niet iedere dag zijn dat ik iets blog maar laat het een verassing zijn wanneer, wat en hoe er iets verschijnt.

tot snel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Helga

Actief sinds 29 Sept. 2011
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 13042

Voorgaande reizen:

05 September 2016 - 30 September 2016

Zomergenieten 2016

05 Oktober 2011 - 23 November 2011

"Vlinder"

Landen bezocht: